دوره 2، شماره 11 - ( شماره 11 ، دوره اول ، سال دوم ، بهار 1398 1398 )                   جلد 2 شماره 11 صفحات 5-1 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

علی گلشنی, مجتبی مالکی, غلامرضا سلیمانی. بررسی ریسک های کیفیت و قیمت بر ارزیابی پس از خرید در فروشگاه های اینترنتی. 3 2019; 2 (11) :1-5
URL: http://jnraims.ir/article-1-156-fa.html
بررسی ریسک های کیفیت و قیمت بر ارزیابی پس از خرید در فروشگاه های اینترنتی. رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت. 1398; 2 (11) :1-5

URL: http://jnraims.ir/article-1-156-fa.html


چکیده:   (42 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
متن کامل [PDF 812 kb]   (43 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1398/1/5

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | New research approaches in management sciences

Designed & Developed by : Yektaweb