دوره 7، شماره 27 - ( 9-1401 )                   جلد 7 شماره 27 صفحات 11-1 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Ahrami M. Investigating the effect of market orientation on the performance of industrial companies (Iran Khodro factories). 3 2022; 7 (27) :1-11
URL: http://jnraims.ir/article-1-293-fa.html
احرامی مرضیه. بررسی اثر میزان بازار گرایی بر عملکرد شرکت‌های صنعتی (کارخانجات ایران خودرو). رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت. 1401; 7 (27) :1-11

URL: http://jnraims.ir/article-1-293-fa.html


کارشناس ارشد رشته مدیریت بازرگانی، موسسه آموزش عالی ارس، ایران
چکیده:   (44 مشاهده)
مقاله حاضر با هدف بررسی اثر میزان بازار گرایی بر عملکرد شرکت‌های صنعتی (کارخانجات ایران خودرو) صورت گرفته است.و بر میزان تاثیر میزان بازارگرایی بر عملکرد شرکت‌های صنعتی پرداخته است. به همین منظور کارخانجات ایران خودرو بعنوان جامعه مورد مطالعه انتخاب شدند که با توجه به اطلاعات اخذ شده تعداد 20 شرکت تولید کننده خودرو  بعنوان حجم نمونه با استفاده ازفرمول کوکران انتخاب شدند. ابزار گردآوری دادهها در این پژوهش، پرسشنامه بود.که تعداد 250 پرسش نامه بین شرکت‌های تولید کننده توزیع که 231 پرسشنامه تکمیل و عودت داده شد. دادههای گردآوری شده از طریق مدل سازی معادلات ساختاری (آموس 20) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. یافتههای پژوهش نشان میدهد قابلیت بازارگرایی بر عملکرد کارخانجات ایران خودروتاثیر مثبت دارد
 
متن کامل [PDF 388 kb]   (30 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1401/11/1 | پذیرش: 1401/9/10 | انتشار: 1401/9/10

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | New research approaches in management sciences

Designed & Developed by : Yektaweb