Ahmadi R, Saffari H. The Effect of Knowledge-Based Leadership on Company Performance According to the Mediating Role of Customer Knowledge Management and Innovation Quality. 3 2023; 8 (28)
URL:
http://jnraims.ir/article-1-319-fa.html
احمدی راحله، صفاری حمیدرضا. تاثیر رهبری دانش محور بر عملکرد شرکت با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش مشتری و کیفیت نوآوری. رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت. 1401; 8 (28)
URL: http://jnraims.ir/article-1-319-fa.html
کارشناسی ارشد مهندسی صنایع گرایش مدیریت سیستم بهرهوری، دانشگاه امیرکبیر
چکیده: (177 مشاهده)
در این پژوهش به بررسی تاثیر رهبری دانشمحور بر عملکرد شرکت با توجه به نقش میانجی مدیریتدانش مشتری و کیفیت نوآوری پرداخته شد. این پژوهش از حیث هدف کاربردی و از نوع توصیفی پیمایشی است. جامعۀآماری این پژوهش را کلیه شرکتهای تولیدی و خدماتی شهر تهران تشکیل دادند که با تکیه بر فرمول کوکران، 385 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمعآوری اطلاعات در این پژوهش از پرسشنامه استاندارد استفاده شد که روایی و پایایی آن مورد تایید قرار گرفت. در این پژوهش برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از روش حداقل مربعات جزئی و نرم افزار smartPLS بهره گرفته شد. نتایج این پژوهش نشان داد، رهبری دانش وحور تاثیر مثبت و معناداری بر عملکرد شرکت دارد. همچنین مدیریت دانش مشتری و کیفیت نوآوری این رابطه را میانجی میکند.
نوع مطالعه:
پژوهشي |
موضوع مقاله:
عمومى دریافت: 1402/3/28 | پذیرش: 1401/12/10 | انتشار: 1401/12/10