شنبه 22 شهریور 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
دوره 1، شماره 4 - ( شماره 4 ، دوره دوم ، سال اول ، بهار 1397 1397 )
شناخت تاثیر استقرار فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سیال تر شدن فرآیند مدیریت در آموزش و پرورش شهرستان ساری
ص. 5-1
چکیده
(167 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(120 دریافت)
تاثیر اجرای مدیریت روابط با مشتری بر سودآوری بانک با نقش درک مشتری از کیفیت، رضایت، وفاداری، درگیری و حفظ مشتری (مورد مطالعه: بانک ملت)
ص. 5-1
چکیده
(174 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(204 دریافت)
بررسی شکاف بين کیفیت خدمات ادراک شده و انتظارات مشتریان بانک آینده
ص. 5-1
چکیده
(170 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(303 دریافت)
مدیریت مهار فراوانی آلودگی انگلی در جوجه شترمرغ
ص. 5-1
چکیده
(195 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(161 دریافت)
نقش شیوه های انگیزشی مدیریت منابع انسانی در ترویج فرهنگ اخلاق اداری در سازمان
ص. 5-1
چکیده
(175 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(137 دریافت)
شناسایی اوراق بهادار بیمهای جهت به کارگیری در بازار بیمه ایران
ص. 5-1
چکیده
(170 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(174 دریافت)
بررسی تعهد مذهبی درونی و بیرونی و منبع کنترل در پیشبینی ارتکاب افراد به جرایم مالی و غیر مالی
ص. 5-1
چکیده
(169 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(155 دریافت)
بررسی وضعیت ادراک، نگرش و رفتار کارکنان و همچنین رابطه بین این متغیرها در بین کارکنان و مدیران بانک دی
ص. 5-1
چکیده
(162 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(164 دریافت)
بررسي تأثیر آمیخته بازاریابی و مديريت ارتباط با مشتري بر ابعاد ارزش ويژة برند
ص. 5-1
چکیده
(176 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(133 دریافت)
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و بهرهوری کارکنان دانشگاه های کشور
ص. 5-1
چکیده
(160 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(177 دریافت)
بررسی تاثیر شایستگی مدیران بر عملکرد سازمان
ص. 5-1
چکیده
(182 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(206 دریافت)
بررسی و تحلیل عوامل تاثیر گذار در مدیریت دانش (مطالعه موردی: هوش مصنوعی)
ص. 5-1
چکیده
(236 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(735 دریافت)
تاثیر طرح، نقش و کیفیت محصولات بر رضایت مشتری و درک نام تجاری کالاهای صادراتی (مطالعه موردی: کاشی صادراتی، شرکتهای صادراتی شهر نیشابور)
ص. 5-1
چکیده
(171 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(105 دریافت)
ضرورت پیاده سازی زبان گزارشگری مالی توسعه پذیر(XBRL) توسط شرکتهای پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران؛در تهیه وارائه گزارشهای مالی
ص. 5-1
چکیده
(184 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(171 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS