چهارشنبه 8 مرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
دوره 1، شماره 4 - ( شماره 4 ، دوره دوم ، سال اول ، بهار 1397 1397 )
شناخت تاثیر استقرار فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سیال تر شدن فرآیند مدیریت در آموزش و پرورش شهرستان ساری
ص. 5-1
چکیده
(127 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(96 دریافت)
تاثیر اجرای مدیریت روابط با مشتری بر سودآوری بانک با نقش درک مشتری از کیفیت، رضایت، وفاداری، درگیری و حفظ مشتری (مورد مطالعه: بانک ملت)
ص. 5-1
چکیده
(130 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(170 دریافت)
بررسی شکاف بين کیفیت خدمات ادراک شده و انتظارات مشتریان بانک آینده
ص. 5-1
چکیده
(136 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(279 دریافت)
مدیریت مهار فراوانی آلودگی انگلی در جوجه شترمرغ
ص. 5-1
چکیده
(150 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(133 دریافت)
نقش شیوه های انگیزشی مدیریت منابع انسانی در ترویج فرهنگ اخلاق اداری در سازمان
ص. 5-1
چکیده
(135 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(109 دریافت)
شناسایی اوراق بهادار بیمهای جهت به کارگیری در بازار بیمه ایران
ص. 5-1
چکیده
(127 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(136 دریافت)
بررسی تعهد مذهبی درونی و بیرونی و منبع کنترل در پیشبینی ارتکاب افراد به جرایم مالی و غیر مالی
ص. 5-1
چکیده
(126 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(119 دریافت)
بررسی وضعیت ادراک، نگرش و رفتار کارکنان و همچنین رابطه بین این متغیرها در بین کارکنان و مدیران بانک دی
ص. 5-1
چکیده
(124 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(138 دریافت)
بررسي تأثیر آمیخته بازاریابی و مديريت ارتباط با مشتري بر ابعاد ارزش ويژة برند
ص. 5-1
چکیده
(131 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(102 دریافت)
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و بهرهوری کارکنان دانشگاه های کشور
ص. 5-1
چکیده
(126 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(143 دریافت)
بررسی تاثیر شایستگی مدیران بر عملکرد سازمان
ص. 5-1
چکیده
(152 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(156 دریافت)
بررسی و تحلیل عوامل تاثیر گذار در مدیریت دانش (مطالعه موردی: هوش مصنوعی)
ص. 5-1
چکیده
(178 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(651 دریافت)
تاثیر طرح، نقش و کیفیت محصولات بر رضایت مشتری و درک نام تجاری کالاهای صادراتی (مطالعه موردی: کاشی صادراتی، شرکتهای صادراتی شهر نیشابور)
ص. 5-1
چکیده
(130 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(81 دریافت)
ضرورت پیاده سازی زبان گزارشگری مالی توسعه پذیر(XBRL) توسط شرکتهای پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران؛در تهیه وارائه گزارشهای مالی
ص. 5-1
چکیده
(136 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(139 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS