حسین مرزانی, دکتر تورج صادقی. بررسی تاثیر بازنگری ادراک مشتریان از کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری (مطالعه موردی: مشتریان بانک مهر اقتصاد نیشابور). 3 2018; 1 (3) :1-5
URL:
http://jnraims.ir/article-1-56-fa.html
بررسی تاثیر بازنگری ادراک مشتریان از کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری (مطالعه موردی: مشتریان بانک مهر اقتصاد نیشابور). رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت. 1397; 1 (3) :1-5
URL: http://jnraims.ir/article-1-56-fa.html
چکیده: (85 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
نوع مطالعه:
پژوهشي |
موضوع مقاله:
عمومى دریافت: 1397/1/5