You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
تاثیر 4 متغیر، رضایت مشتری، اعتماد، قطعیت و تبلیغات کلامی مثبت بر قصد خرید مجدد پهنای باند سعید آزاده, سحراحمدیان, فاطمه محقق زاده
Abstract -
Full Text (PDF)
بررسی ریسک های کیفیت و قیمت بر ارزیابی پس از خرید در فروشگاه های اینترنتی علی گلشنی, مجتبی مالکی, غلامرضا سلیمانی
Abstract -
Full Text (PDF)
مدیریت و حکمرانی در اسلام از منظر نهج البلاغه کامبیز حمیدی, امیرحسین رمضان شمس
Abstract -
Full Text (PDF)
ارزیابی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر وفاداری مشتريان (بانكهاي سپه استان آذربایجان غربي) اثمر اسماعیل زاده, سمیه رستمی, شبنم علیرضائی
Abstract -
Full Text (PDF)
تأثیر جو و فرهنگ سازمانی بر تعهد سازمانی با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی سیدسهیل نجبائی
Abstract -
Full Text (PDF)
بررسی رابطه بین بهرهوری و آموزش کارکنان در شرکت برق میترا موذن نژاد
Abstract -
Full Text (PDF)
ارتباط بین مدیریت دانش و ابعاد توانمند سازی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خراسان شمالی عباس عاقل, سعیده عاقل
Abstract -
Full Text (PDF)
بررسی ارتباط سبک مدیریت با رفتارهای انحرافی کارکنان و میل به ترک خدمت در سازمان آموزش و پرورش استان مازندران عیسی قلی خلیلی عباسآبادی
Abstract -
Full Text (PDF)
تاثیر تسهیم دانش بر عملکرد مالی با نقش واسط استراتژی نوآوری ساناز گودرزوند چگینی, آرزو بهشتی, مجتبی ارزیده, علیرضا طلایی, فائزه هدایت نظری
Abstract -
Full Text (PDF)
عوامل مؤثر بر وقفه مالیاتی در بخش مالیات بر ارزش افزوده الهام سیدآقاپور
Abstract -
Full Text (PDF)
بررسی رابطه بین استراتژی سازمان با عملکرد کلی سازمان با توجه به نقش میانجی خط مشی مدیریت منابع انسانی در شعب مختلف بیمه پاسارگاد در تهران هادی منصوری کاسوایی, اشکان رحیم زاده
Abstract -
Full Text (PDF)
رابطهی بین سیستمهای اطلاعات مدیریت و عملکرد شرکت هادی یزدی
Abstract -
Full Text (PDF)
بررسی رابطه بین اعتماد کارکنان نسبت به سازمان و اخلاق حرفه ای با تعهد سازمانی (مطالعه موردی: آموزشکدههای فنی و حرفهای استان گلستان) جواد تجری
Abstract -
Full Text (PDF)
سنجش تاثیر تفکر سیستمی و سازمانی بر عملکرد مدیران در شرکت بیمه ما طاوس غریبی
Abstract -
Full Text (PDF)
یکپارچه سازی اولویتهای ذهنی و اطلاعات عینی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره محمدمهدی جرینی, حامد شاکریان, امامعلی ساعتی قره موسی
Abstract -
Full Text (PDF)
تعریف حاکمیت شرکتی، ابعاد و زوایا و نسبت آن با مدیریت ریسک حمزه اقدسی
Abstract -
Full Text (PDF)
ارزیابی و رتبه بندی نقش قابلیتهای بازاریابی صادراتی بر روی عملکرد صادرات با تاکید بر نقش تعدیل کننده رقابتهای ناکارآمد (مورد مطالعه: شرکت پگاه آدربایجان) هانیه مقنی, اثمر اسماعیل زاده
Abstract -
Full Text (PDF)
بازتاب رهبری تحولی در سازمان فرزانه رزم¬آهنگ, بهارک شیرزاد کبریا, فرشته کردستانی
Abstract -
Full Text (PDF)
بررسي رابطه مولفه هاي مديريت زمان و ارتقاء كارايي كاركنان دانشگاه شيراز ندا کربنده
Abstract -
Full Text (PDF)
تاثیر استراتژِی بازاریابی سبز بر عملکرد کسب و کار در صنعت خودرو (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو) علی رضا آجورلو
Abstract -
Full Text (PDF)
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی گردشگران با تاکید بر عوامل سازمانی و خدماتی (مطالعه موردی: جاذبههای گردشگری سنندج) عبدالجبار سلیمی
Abstract -
Full Text (PDF)
Back to Original Issue