Journal archive for Google Scholar Robot!
New research approaches in management sciences
رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 4, Number 20 (2021-6)
تاثیر ارتباط با مشتری از ابعاد قابلیت بازاریابی بر برندسازی در هلدینگ امید دارو سلامت
تاثیر ارتباط با مشتری از ابعاد قابلیت بازاریابی بر برندسازی در هلدینگ امید دارو سلامت
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
سنجش رابطه عدالت سازمانی با سرمایه اجتماعی و تابآوری معلمان مدارس تهران
سنجش رابطه عدالت سازمانی با سرمایه اجتماعی و تابآوری معلمان مدارس تهران
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
تاثیر میانجی مدیریت دانش بر رابطه میان سرمایه اجتماعی و خلاقیت کارکنان سازمان (مورد مطالعه: شهرداری باغستان)
تاثیر میانجی مدیریت دانش بر رابطه میان سرمایه اجتماعی و خلاقیت کارکنان سازمان (مورد مطالعه: شهرداری باغستان)
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
ارائه مدلی به¬منظور سنجش تأثیر متغیرهای پیشایند بر مدیریت استعداد در مراکز آموزشی ناجا
ارائه مدلی به¬منظور سنجش تأثیر متغیرهای پیشایند بر مدیریت استعداد در مراکز آموزشی ناجا
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
تأثیر کیفیت زندگی کاری بر سرمایه اجتماعی
تأثیر کیفیت زندگی کاری بر سرمایه اجتماعی
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
نظریه آشوب و سیاست گذاری در حوزه آموزشی
نظریه آشوب و سیاست گذاری در حوزه آموزشی
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
فلات زدگی شغلی و استرس شغلی به عنوان پیامد آن (مطالعه مودری شهرداری کرج )
فلات زدگی شغلی و استرس شغلی به عنوان پیامد آن (مطالعه مودری شهرداری کرج )
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
تاثیر مدیریت دانش بر تعهد سازمانی
تاثیر مدیریت دانش بر تعهد سازمانی
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
طراحی و تبیین مدل بازاریابی سبز برای تمایل به پرداخت
طراحی و تبیین مدل بازاریابی سبز برای تمایل به پرداخت
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
شناسایی و رتبه¬بندی عوامل مؤثر بر مدیریت استعداد در مراکز آموزشی ناجا
شناسایی و رتبه¬بندی عوامل مؤثر بر مدیریت استعداد در مراکز آموزشی ناجا
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles