Journal archive for Google Scholar Robot!

New research approaches in management sciences

رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت



Volume 4, Number 20 (2021-6)


تاثیر ارتباط با مشتری از ابعاد قابلیت بازاریابی بر برندسازی در هلدینگ امید دارو سلامت
تاثیر ارتباط با مشتری از ابعاد قابلیت بازاریابی بر برندسازی در هلدینگ امید دارو سلامت
| [PDF-FA] | [XML] |

سنجش رابطه عدالت سازمانی با سرمایه اجتماعی و تاب‌آوری معلمان مدارس تهران
سنجش رابطه عدالت سازمانی با سرمایه اجتماعی و تاب‌آوری معلمان مدارس تهران
| [PDF-FA] | [XML] |

تاثیر میانجی مدیریت دانش بر رابطه میان سرمایه اجتماعی و خلاقیت کارکنان سازمان (مورد مطالعه: شهرداری باغستان)
تاثیر میانجی مدیریت دانش بر رابطه میان سرمایه اجتماعی و خلاقیت کارکنان سازمان (مورد مطالعه: شهرداری باغستان)
| [PDF-FA] | [XML] |

ارائه مدلی به¬منظور سنجش تأثیر متغیرهای پیشایند بر مدیریت استعداد در مراکز آموزشی ناجا
ارائه مدلی به¬منظور سنجش تأثیر متغیرهای پیشایند بر مدیریت استعداد در مراکز آموزشی ناجا
| [PDF-FA] | [XML] |

تأثیر کیفیت زندگی کاری بر سرمایه اجتماعی
تأثیر کیفیت زندگی کاری بر سرمایه اجتماعی
| [PDF-FA] | [XML] |

نظریه آشوب و سیاست گذاری در حوزه آموزشی
نظریه آشوب و سیاست گذاری در حوزه آموزشی
| [PDF-FA] | [XML] |

فلات زدگی شغلی و استرس شغلی به عنوان پیامد آن (مطالعه مودری شهرداری کرج )
فلات زدگی شغلی و استرس شغلی به عنوان پیامد آن (مطالعه مودری شهرداری کرج )
| [PDF-FA] | [XML] |

تاثیر مدیریت دانش بر تعهد سازمانی
تاثیر مدیریت دانش بر تعهد سازمانی
| [PDF-FA] | [XML] |

طراحی و تبیین مدل بازاریابی سبز برای تمایل به پرداخت
طراحی و تبیین مدل بازاریابی سبز برای تمایل به پرداخت
| [PDF-FA] | [XML] |

شناسایی و رتبه¬بندی عوامل مؤثر بر مدیریت استعداد در مراکز آموزشی ناجا
شناسایی و رتبه¬بندی عوامل مؤثر بر مدیریت استعداد در مراکز آموزشی ناجا
| [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles