عبدالجبار سلیمی. بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی گردشگران با تاکید بر عوامل سازمانی و خدماتی (مطالعه موردی: جاذبههای گردشگری سنندج). 3 2019; 2 (11) :1-5
URL:
http://jnraims.ir/article-1-136-fa.html
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی گردشگران با تاکید بر عوامل سازمانی و خدماتی (مطالعه موردی: جاذبههای گردشگری سنندج). رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت. 1398; 2 (11) :1-5
URL: http://jnraims.ir/article-1-136-fa.html
چکیده: (115 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
نوع مطالعه:
پژوهشي |
موضوع مقاله:
عمومى دریافت: 1398/1/5