دکتر معصومه عربشاهی, جمعه جريد ثامر. بررسی تأثیر فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر عملکرد آتی مشتری با تأکید بر نقش ارزش ویژه مشتری و نیت وفاداری وی. 3 2021; 4 (23) :1-5
URL:
http://jnraims.ir/article-1-250-fa.html
بررسی تأثیر فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر عملکرد آتی مشتری با تأکید بر نقش ارزش ویژه مشتری و نیت وفاداری وی. رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت. 1400; 4 (23) :1-5
URL: http://jnraims.ir/article-1-250-fa.html
چکیده: (138 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
نوع مطالعه:
پژوهشي |
موضوع مقاله:
عمومى دریافت: 1400/4/4