دکتر سید مرتضی غیور باغبانی, محمد حسن يحيى الحيدرى. بررسی تاثیر خود هویتی سبز بر قصد خرید با نقش میانجی ارزش ادراک شده (مورد مطالعه: مشتریان محصولات پلاستیکی در عراق). 3 2021; 4 (23) :1-5
URL:
http://jnraims.ir/article-1-251-fa.html
بررسی تاثیر خود هویتی سبز بر قصد خرید با نقش میانجی ارزش ادراک شده (مورد مطالعه: مشتریان محصولات پلاستیکی در عراق). رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت. 1400; 4 (23) :1-5
URL: http://jnraims.ir/article-1-251-fa.html
چکیده: (127 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
نوع مطالعه:
پژوهشي |
موضوع مقاله:
عمومى دریافت: 1400/4/4