دوره 9، شماره 29 - ( 3-1402 )                   جلد 9 شماره 29 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Moshtagh P. The Effect of Customer Relationship Management Strategy on Customer Satisfaction According to the Mediating Role of Innovation Capability in the Banking Industry. 3 2023; 9 (29)
URL: http://jnraims.ir/article-1-332-fa.html
مشتاقی پگاه. تاثیر استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان با توجه به نقش میانجی قابلیت نوآوری در صنعت بانکداری. رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت. 1402; 9 (29)

URL: http://jnraims.ir/article-1-332-fa.html


رئیس شعبه بانک صادرات
چکیده:   (232 مشاهده)
متن کامل [PDF 582 kb]   (104 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1402/9/5 | پذیرش: 1402/3/10 | انتشار: 1402/3/10

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | New research approaches in management sciences

Designed & Developed by : Yektaweb