فهیمه شاهرخی, محمد حیدری. تاثیر طرح، نقش و کیفیت محصولات بر رضایت مشتری و درک نام تجاری کالاهای صادراتی (مطالعه موردی: کاشی صادراتی، شرکتهای صادراتی شهر نیشابور). 3 2018; 1 (4) :1-5
URL:
http://jnraims.ir/article-1-59-fa.html
تاثیر طرح، نقش و کیفیت محصولات بر رضایت مشتری و درک نام تجاری کالاهای صادراتی (مطالعه موردی: کاشی صادراتی، شرکتهای صادراتی شهر نیشابور). رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت. 1397; 1 (4) :1-5
URL: http://jnraims.ir/article-1-59-fa.html
چکیده: (92 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
نوع مطالعه:
پژوهشي |
موضوع مقاله:
عمومى دریافت: 1397/1/5