دوره 1، شماره 4 - ( شماره 4 ، دوره دوم ، سال اول ، بهار 1397 1397 )                   جلد 1 شماره 4 صفحات 5-1 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

فهیمه شاهرخی, محمد حیدری. تاثیر طرح، نقش و کیفیت محصولات بر رضایت مشتری و درک نام تجاری کالاهای صادراتی (مطالعه موردی: کاشی صادراتی، شرکت‌های صادراتی شهر نیشابور). 3 2018; 1 (4) :1-5
URL: http://jnraims.ir/article-1-59-fa.html
تاثیر طرح، نقش و کیفیت محصولات بر رضایت مشتری و درک نام تجاری کالاهای صادراتی (مطالعه موردی: کاشی صادراتی، شرکت‌های صادراتی شهر نیشابور). رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت. 1397; 1 (4) :1-5

URL: http://jnraims.ir/article-1-59-fa.html


چکیده:   (92 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
متن کامل [PDF 1284 kb]   (62 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1397/1/5

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | New research approaches in management sciences

Designed & Developed by : Yektaweb