دوره 8، شماره 28 - ( 12-1401 )                   جلد 8 شماره 28 صفحات 13-1 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Hassani M. Student Education in the Digital Age. 3 2023; 8 (28) :1-13
URL: http://jnraims.ir/article-1-312-fa.html
حسنی مریم. تربیت دانش‌آموز در عصر دیجیتال. رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت. 1401; 8 (28) :1-13

URL: http://jnraims.ir/article-1-312-fa.html


کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات، تهران، ایران
چکیده:   (168 مشاهده)
ظهور فناوریهای نوین اطلاعاتی منجر به پدیده‌ای به نام عصر دیجیتال شده است. عصر دیجیتال در تمام سازمان‌ها تغییرات شگرف ایجاد کرده است. این تغییرات را می‌توان در تربیت دانش‌آموزان نیز مشاهده کرد. با توجه به آنچه که گفته شد، هدف اصلی تحقیق حاضر، تربیت دانش‌آموز در عصر دیجیتال بود. روش مورد استفاده در این پژوهش مطالعه‌ه­ای و کتابخانه‌­ای بود. در این پژوهش به بررسی ادبیات و پیشینه مربوط به تربیت دانش‌آموز در عصر دیجیتال پرداخته شد و سپس یک مدل مفهومی ارائه شد. یافته‌­ها نشان داد، مولفه‌های تربیت دانش‌آموز در عصر دیجیتال عبارت‌اند از یادگیری دیجیتال، راهبرد دیجیتال، حکمرانی دیجیتال در مدارس و زیست بوم دیجیتال می‌باشد. در انتهای مقاله نیز پیشنهادهایی در رابطه با تربیت دانش‌آموز در عصر دیجیتال ارائه شد.
 
واژه‌های کلیدی: تربیت، دانش‌آموز، عصر دیجیتال
متن کامل [PDF 703 kb]   (246 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1402/3/7 | پذیرش: 1401/12/10 | انتشار: 1401/12/10

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | New research approaches in management sciences

Designed & Developed by : Yektaweb