آيدا اسماعيلي, منصوره عليقلي. تاثیر اجرای مدیریت روابط با مشتری بر سودآوری بانک با نقش درک مشتری از کیفیت، رضایت، وفاداری، درگیری و حفظ مشتری (مورد مطالعه: بانک ملت). 3 2018; 1 (4) :1-5
URL:
http://jnraims.ir/article-1-70-fa.html
تاثیر اجرای مدیریت روابط با مشتری بر سودآوری بانک با نقش درک مشتری از کیفیت، رضایت، وفاداری، درگیری و حفظ مشتری (مورد مطالعه: بانک ملت). رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت. 1397; 1 (4) :1-5
URL: http://jnraims.ir/article-1-70-fa.html
چکیده: (97 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
نوع مطالعه:
پژوهشي |
موضوع مقاله:
عمومى دریافت: 1397/1/5