بررسی تاثیر بازنگری ادراک مشتریان از کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری (مطالعه موردی: مشتریان بانک مهر اقتصاد نیشابور)
بررسی تاثير استراتژیهای توسعه نیروی انسانی بر دانش محوری کارکنان اداره کل ثبت و اسناد استان آذربایجان شرقی
بررسی تحلیلی رابطه سلامت سازمانی تامین اجتماعی اداره کل آذربایجان شرقی با میزان استفاده از سیستمهای اطلاعاتی مدیریت
بررسی تأثیر و نقش فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد سازمانی با استفاده از الگوی BSC (مطالعه موردی: سازمان فنی و حرفهای استان خراسان رضوی)
شناسایی و تبیین جایگاه و میزان تاثیرگذاری مدیریت حمایتی و استقرار مناسب کارکنان با مولفههای تغییر سازمانی در میان کارکنان بانک قوامین