Volume 2, Issue 13 (6-2019)                   3 2019, 2(13): 1-5 | Back to browse issues page

XML Persian Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

پورنگ پایدار, مجتبی مالکی, علی گلشنی. بررسی تأثیر داشبورد بازاریابی بر عملکرد بازار با نقش واسطه‌ای سرعت پیاده سازی استراتژی بازاریابی و عدم اطمینان تکنولوژیکی (مطالعه موردی: تأمین کنندگان شرکت ایران خودرو). 3 2019; 2 (13) :1-5
URL: http://jnraims.ir/article-1-170-en.html
Abstract:   (116 Views)
This article has no abstract.
Full-Text [PDF 1123 kb]   (160 Downloads)    
Type of Study: Research | Subject: General
Received: 2019/06/25

Add your comments about this article : Your username or Email:
CAPTCHA

Rights and permissions
Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

© 2025 CC BY-NC 4.0 | New research approaches in management sciences

Designed & Developed by : Yektaweb