پورنگ پایدار, مجتبی مالکی, علی گلشنی. بررسی تأثیر داشبورد بازاریابی بر عملکرد بازار با نقش واسطهای سرعت پیاده سازی استراتژی بازاریابی و عدم اطمینان تکنولوژیکی (مطالعه موردی: تأمین کنندگان شرکت ایران خودرو). 3 2019; 2 (13) :1-5
URL:
http://jnraims.ir/article-1-170-fa.html
بررسی تأثیر داشبورد بازاریابی بر عملکرد بازار با نقش واسطهای سرعت پیاده سازی استراتژی بازاریابی و عدم اطمینان تکنولوژیکی (مطالعه موردی: تأمین کنندگان شرکت ایران خودرو). رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت. 1398; 2 (13) :1-5
URL: http://jnraims.ir/article-1-170-fa.html
چکیده: (115 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
نوع مطالعه:
پژوهشي |
موضوع مقاله:
عمومى دریافت: 1398/4/4