Volume 4, Issue 23 (6-2021)                   3 2021, 4(23): 1-5 | Back to browse issues page

XML Persian Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

دکتر محسن مرادی, علی فرعون عبدالفرحانی. اثرات جهت‌گیری بازاریابی دیجیتالی بر عملکرد استراتژیک تجارت و نقش واسطه‌ای اعتماد الکترونیکی(مورد مطالعه:فروشگاه‌های اینترنتی لوازم دیجیتالی در عراق) . 3 2021; 4 (23) :1-5
URL: http://jnraims.ir/article-1-245-en.html
Abstract:   (128 Views)
This article has no abstract.
Full-Text [PDF 812 kb]   (79 Downloads)    
Type of Study: Research | Subject: General
Received: 2021/06/25

Add your comments about this article : Your username or Email:
CAPTCHA

Rights and permissions
Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

© 2025 CC BY-NC 4.0 | New research approaches in management sciences

Designed & Developed by : Yektaweb