دکتر محسن مرادی, علی فرعون عبدالفرحانی. اثرات جهتگیری بازاریابی دیجیتالی بر عملکرد استراتژیک تجارت و نقش واسطهای اعتماد الکترونیکی(مورد مطالعه:فروشگاههای اینترنتی لوازم دیجیتالی در عراق) . 3 2021; 4 (23) :1-5
URL:
http://jnraims.ir/article-1-245-fa.html
اثرات جهتگیری بازاریابی دیجیتالی بر عملکرد استراتژیک تجارت و نقش واسطهای اعتماد الکترونیکی(مورد مطالعه:فروشگاههای اینترنتی لوازم دیجیتالی در عراق) . رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت. 1400; 4 (23) :1-5
URL: http://jnraims.ir/article-1-245-fa.html
چکیده: (129 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
نوع مطالعه:
پژوهشي |
موضوع مقاله:
عمومى دریافت: 1400/4/4