دوره 4، شماره 23 - ( شماره 23 ، دوره اول ، سال چهارم ، تابستان 1400 1400 )                   جلد 4 شماره 23 صفحات 5-1 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

دکتر محسن مرادی, علی فرعون عبدالفرحانی. اثرات جهت‌گیری بازاریابی دیجیتالی بر عملکرد استراتژیک تجارت و نقش واسطه‌ای اعتماد الکترونیکی(مورد مطالعه:فروشگاه‌های اینترنتی لوازم دیجیتالی در عراق) . 3 2021; 4 (23) :1-5
URL: http://jnraims.ir/article-1-245-fa.html
اثرات جهت‌گیری بازاریابی دیجیتالی بر عملکرد استراتژیک تجارت و نقش واسطه‌ای اعتماد الکترونیکی(مورد مطالعه:فروشگاه‌های اینترنتی لوازم دیجیتالی در عراق) . رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت. 1400; 4 (23) :1-5

URL: http://jnraims.ir/article-1-245-fa.html


چکیده:   (129 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
متن کامل [PDF 812 kb]   (80 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1400/4/4

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | New research approaches in management sciences

Designed & Developed by : Yektaweb