Volume 1, Issue 2 (12-2017)                   3 2017, 1(2): 1-5 | Back to browse issues page

XML Persian Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

دکتر عبدالقادر تکه ئی, علی صادقی, خواجه نیاز رابطی. بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و رضایت کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی تناسب فرهنگی (مطالعه موردی شاغلین صنعت گردشگری در شهرستان گنبد کاووس). 3 2017; 1 (2) :1-5
URL: http://jnraims.ir/article-1-33-en.html
Abstract:   (104 Views)
This article has no abstract.
Full-Text [PDF 1193 kb]   (76 Downloads)    
Type of Study: Research | Subject: General
Received: 2017/12/25

Add your comments about this article : Your username or Email:
CAPTCHA

Rights and permissions
Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

© 2025 CC BY-NC 4.0 | New research approaches in management sciences

Designed & Developed by : Yektaweb