دوره 1، شماره 2 - ( شماره 2 ، دوره دوم ، سال اول ، زمستان 1396 1396 )                   جلد 1 شماره 2 صفحات 5-1 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

دکتر عبدالقادر تکه ئی, علی صادقی, خواجه نیاز رابطی. بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و رضایت کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی تناسب فرهنگی (مطالعه موردی شاغلین صنعت گردشگری در شهرستان گنبد کاووس). 3 2017; 1 (2) :1-5
URL: http://jnraims.ir/article-1-33-fa.html
بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و رضایت کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی تناسب فرهنگی (مطالعه موردی شاغلین صنعت گردشگری در شهرستان گنبد کاووس). رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت. 1396; 1 (2) :1-5

URL: http://jnraims.ir/article-1-33-fa.html


چکیده:   (105 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
متن کامل [PDF 1193 kb]   (79 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1396/10/4

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | New research approaches in management sciences

Designed & Developed by : Yektaweb