Journal archive for Google Scholar Robot!

New research approaches in management sciences

رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت



Volume 2, Number 13 (2019-6)


The Impact of Information Technology Capabilities on Inventory Management (Case Study: Pars Oil and Gas Company)
تاثیر ظرفیت‌های فناوری اطلاعات بر مدیریت موجودی (مطالعه موردی: شرکت نفت و گاز پارس)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

بررسی تاثیر میزان رضایت شهروندان در مدیریت شهري (مطالعه موردی: شهر اصفهان)
بررسی تاثیر میزان رضایت شهروندان در مدیریت شهري (مطالعه موردی: شهر اصفهان)
| [PDF-FA] | [XML] |

بررسی تاثیر بازاریابی شبکه اجتماعی اینستاگرام بر ارزش ویژه برند در بانک ملت
بررسی تاثیر بازاریابی شبکه اجتماعی اینستاگرام بر ارزش ویژه برند در بانک ملت
| [PDF-FA] | [XML] |

بررسی تاثیر مولفه های مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست روی آلودگی آب دریا (مطالعه موردی: بندر امام خمینی)
بررسی تاثیر مولفه های مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست روی آلودگی آب دریا (مطالعه موردی: بندر امام خمینی)
| [PDF-FA] | [XML] |

تعیین عوامل موثر بر انگیزه خرید و وفاداری مشتری به برند در صنعت سیمان
تعیین عوامل موثر بر انگیزه خرید و وفاداری مشتری به برند در صنعت سیمان
| [PDF-FA] | [XML] |

بررسی تاثیر فضیلیت سازمانی در ارتقای اعتماد سازمانی، تعهد سازمانی و عملکرد کارکنان مراکز بهداشت تبریز
بررسی تاثیر فضیلیت سازمانی در ارتقای اعتماد سازمانی، تعهد سازمانی و عملکرد کارکنان مراکز بهداشت تبریز
| [PDF-FA] | [XML] |

نقش فرهنگ در توسعه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي
نقش فرهنگ در توسعه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي
| [PDF-FA] | [XML] |

طراحی و آزمون مدلی برای غیبت ذهنی کارکنان
طراحی و آزمون مدلی برای غیبت ذهنی کارکنان
| [PDF-FA] | [XML] |

بررسي خصوصي سازي بانك ملت و تاثير آن بر تغيير عملكرد سازماني مديريت شعب استان خوزستان (حوزه دزفول)
بررسي خصوصي سازي بانك ملت و تاثير آن بر تغيير عملكرد سازماني مديريت شعب استان خوزستان (حوزه دزفول)
| [PDF-FA] | [XML] |

نقش رهبری عملگرا و تحول گرا بر نوآوری سازمانی
نقش رهبری عملگرا و تحول گرا بر نوآوری سازمانی
| [PDF-FA] | [XML] |

بررسی تأثیر داشبورد بازاریابی بر عملکرد بازار با نقش واسطه‌ای سرعت پیاده سازی استراتژی بازاریابی و عدم اطمینان تکنولوژیکی (مطالعه موردی: تأمین کنندگان شرکت ایران خودرو)
بررسی تأثیر داشبورد بازاریابی بر عملکرد بازار با نقش واسطه‌ای سرعت پیاده سازی استراتژی بازاریابی و عدم اطمینان تکنولوژیکی (مطالعه موردی: تأمین کنندگان شرکت ایران خودرو)
| [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles