Journal archive for Google Scholar Robot!
New research approaches in management sciences
رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 2, Number 13 (2019-6)
The Impact of Information Technology Capabilities on Inventory Management (Case Study: Pars Oil and Gas Company)
تاثیر ظرفیتهای فناوری اطلاعات بر مدیریت موجودی (مطالعه موردی: شرکت نفت و گاز پارس)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
بررسی تاثیر میزان رضایت شهروندان در مدیریت شهري (مطالعه موردی: شهر اصفهان)
بررسی تاثیر میزان رضایت شهروندان در مدیریت شهري (مطالعه موردی: شهر اصفهان)
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
بررسی تاثیر بازاریابی شبکه اجتماعی اینستاگرام بر ارزش ویژه برند در بانک ملت
بررسی تاثیر بازاریابی شبکه اجتماعی اینستاگرام بر ارزش ویژه برند در بانک ملت
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
بررسی تاثیر مولفه های مدیریت بهداشت، ایمنی و محیطزیست روی آلودگی آب دریا (مطالعه موردی: بندر امام خمینی)
بررسی تاثیر مولفه های مدیریت بهداشت، ایمنی و محیطزیست روی آلودگی آب دریا (مطالعه موردی: بندر امام خمینی)
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
تعیین عوامل موثر بر انگیزه خرید و وفاداری مشتری به برند در صنعت سیمان
تعیین عوامل موثر بر انگیزه خرید و وفاداری مشتری به برند در صنعت سیمان
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
بررسی تاثیر فضیلیت سازمانی در ارتقای اعتماد سازمانی، تعهد سازمانی و عملکرد کارکنان مراکز بهداشت تبریز
بررسی تاثیر فضیلیت سازمانی در ارتقای اعتماد سازمانی، تعهد سازمانی و عملکرد کارکنان مراکز بهداشت تبریز
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
نقش فرهنگ در توسعه دانشگاهها و موسسات آموزش عالي
نقش فرهنگ در توسعه دانشگاهها و موسسات آموزش عالي
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
طراحی و آزمون مدلی برای غیبت ذهنی کارکنان
طراحی و آزمون مدلی برای غیبت ذهنی کارکنان
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
بررسي خصوصي سازي بانك ملت و تاثير آن بر تغيير عملكرد سازماني مديريت شعب استان خوزستان (حوزه دزفول)
بررسي خصوصي سازي بانك ملت و تاثير آن بر تغيير عملكرد سازماني مديريت شعب استان خوزستان (حوزه دزفول)
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
نقش رهبری عملگرا و تحول گرا بر نوآوری سازمانی
نقش رهبری عملگرا و تحول گرا بر نوآوری سازمانی
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
بررسی تأثیر داشبورد بازاریابی بر عملکرد بازار با نقش واسطهای سرعت پیاده سازی استراتژی بازاریابی و عدم اطمینان تکنولوژیکی (مطالعه موردی: تأمین کنندگان شرکت ایران خودرو)
بررسی تأثیر داشبورد بازاریابی بر عملکرد بازار با نقش واسطهای سرعت پیاده سازی استراتژی بازاریابی و عدم اطمینان تکنولوژیکی (مطالعه موردی: تأمین کنندگان شرکت ایران خودرو)
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles