شنبه 17 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
دوره 1، شماره 4 - ( شماره 4 ، دوره دوم ، سال اول ، بهار 1397 1397 )
شناخت تاثیر استقرار فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سیال تر شدن فرآیند مدیریت در آموزش و پرورش شهرستان ساری
ص. 5-1
چکیده
(90 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(76 دریافت)
تاثیر اجرای مدیریت روابط با مشتری بر سودآوری بانک با نقش درک مشتری از کیفیت، رضایت، وفاداری، درگیری و حفظ مشتری (مورد مطالعه: بانک ملت)
ص. 5-1
چکیده
(95 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(125 دریافت)
بررسی شکاف بين کیفیت خدمات ادراک شده و انتظارات مشتریان بانک آینده
ص. 5-1
چکیده
(101 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(228 دریافت)
مدیریت مهار فراوانی آلودگی انگلی در جوجه شترمرغ
ص. 5-1
چکیده
(116 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(102 دریافت)
نقش شیوه های انگیزشی مدیریت منابع انسانی در ترویج فرهنگ اخلاق اداری در سازمان
ص. 5-1
چکیده
(99 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(73 دریافت)
شناسایی اوراق بهادار بیمهای جهت به کارگیری در بازار بیمه ایران
ص. 5-1
چکیده
(89 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(93 دریافت)
بررسی تعهد مذهبی درونی و بیرونی و منبع کنترل در پیشبینی ارتکاب افراد به جرایم مالی و غیر مالی
ص. 5-1
چکیده
(91 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(90 دریافت)
بررسی وضعیت ادراک، نگرش و رفتار کارکنان و همچنین رابطه بین این متغیرها در بین کارکنان و مدیران بانک دی
ص. 5-1
چکیده
(86 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(112 دریافت)
بررسي تأثیر آمیخته بازاریابی و مديريت ارتباط با مشتري بر ابعاد ارزش ويژة برند
ص. 5-1
چکیده
(93 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(74 دریافت)
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و بهرهوری کارکنان دانشگاه های کشور
ص. 5-1
چکیده
(90 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(108 دریافت)
بررسی تاثیر شایستگی مدیران بر عملکرد سازمان
ص. 5-1
چکیده
(109 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(122 دریافت)
بررسی و تحلیل عوامل تاثیر گذار در مدیریت دانش (مطالعه موردی: هوش مصنوعی)
ص. 5-1
چکیده
(123 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(567 دریافت)
تاثیر طرح، نقش و کیفیت محصولات بر رضایت مشتری و درک نام تجاری کالاهای صادراتی (مطالعه موردی: کاشی صادراتی، شرکتهای صادراتی شهر نیشابور)
ص. 5-1
چکیده
(91 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(60 دریافت)
ضرورت پیاده سازی زبان گزارشگری مالی توسعه پذیر(XBRL) توسط شرکتهای پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران؛در تهیه وارائه گزارشهای مالی
ص. 5-1
چکیده
(99 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(102 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS