Journal archive for Google Scholar Robot!

New research approaches in management sciences

رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت



Volume 2, Number 11 (2019-3)


تاثیر 4 متغیر، رضایت مشتری، اعتماد، قطعیت و تبلیغات کلامی مثبت بر قصد خرید مجدد پهنای باند
تاثیر 4 متغیر، رضایت مشتری، اعتماد، قطعیت و تبلیغات کلامی مثبت بر قصد خرید مجدد پهنای باند
| [PDF-FA] | [XML] |

بررسی ریسک های کیفیت و قیمت بر ارزیابی پس از خرید در فروشگاه های اینترنتی
بررسی ریسک های کیفیت و قیمت بر ارزیابی پس از خرید در فروشگاه های اینترنتی
| [PDF-FA] | [XML] |

مدیریت و حکمرانی در اسلام از منظر نهج البلاغه
مدیریت و حکمرانی در اسلام از منظر نهج البلاغه
| [PDF-FA] | [XML] |

ارزیابی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر وفاداری مشتريان (بانك‌هاي سپه استان آذربایجان غربي)
ارزیابی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر وفاداری مشتريان (بانك‌هاي سپه استان آذربایجان غربي)
| [PDF-FA] | [XML] |

تأثیر جو و فرهنگ سازمانی بر تعهد سازمانی با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی
تأثیر جو و فرهنگ سازمانی بر تعهد سازمانی با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی
| [PDF-FA] | [XML] |

بررسی رابطه بین بهره‌وری و آموزش کارکنان در شرکت برق
بررسی رابطه بین بهره‌وری و آموزش کارکنان در شرکت برق
| [PDF-FA] | [XML] |

ارتباط بین مدیریت دانش و ابعاد توانمند سازی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خراسان شمالی
ارتباط بین مدیریت دانش و ابعاد توانمند سازی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خراسان شمالی
| [PDF-FA] | [XML] |

بررسی ارتباط سبک مدیریت با رفتارهای انحرافی کارکنان و میل به ترک خدمت در سازمان آموزش و پرورش استان مازندران
بررسی ارتباط سبک مدیریت با رفتارهای انحرافی کارکنان و میل به ترک خدمت در سازمان آموزش و پرورش استان مازندران
| [PDF-FA] | [XML] |

تاثیر تسهیم دانش بر عملکرد مالی با نقش واسط استراتژی نوآوری
تاثیر تسهیم دانش بر عملکرد مالی با نقش واسط استراتژی نوآوری
| [PDF-FA] | [XML] |

عوامل مؤثر بر وقفه مالیاتی در بخش مالیات بر ارزش افزوده
عوامل مؤثر بر وقفه مالیاتی در بخش مالیات بر ارزش افزوده
| [PDF-FA] | [XML] |

بررسی رابطه بین استراتژی سازمان با عملکرد کلی سازمان با توجه به نقش میانجی خط مشی مدیریت منابع انسانی در شعب مختلف بیمه پاسارگاد در تهران
بررسی رابطه بین استراتژی سازمان با عملکرد کلی سازمان با توجه به نقش میانجی خط مشی مدیریت منابع انسانی در شعب مختلف بیمه پاسارگاد در تهران
| [PDF-FA] | [XML] |

خلاق کیست خلاقیت چیست؟ (افزایش Iq)
خلاق کیست خلاقیت چیست؟ (افزایش Iq)
| [PDF-FA] | [XML] |

رابطه‌ی بین سیستم‌های اطلاعات مدیریت و عملکرد شرکت
رابطه‌ی بین سیستم‌های اطلاعات مدیریت و عملکرد شرکت
| [PDF-FA] | [XML] |

بررسی رابطه بین اعتماد کارکنان نسبت به سازمان و اخلاق حرفه ای با تعهد سازمانی (مطالعه موردی: آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان گلستان)
بررسی رابطه بین اعتماد کارکنان نسبت به سازمان و اخلاق حرفه ای با تعهد سازمانی (مطالعه موردی: آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان گلستان)
| [PDF-FA] | [XML] |

سنجش تاثیر تفکر سیستمی و سازمانی بر عملکرد مدیران در شرکت بیمه ما
سنجش تاثیر تفکر سیستمی و سازمانی بر عملکرد مدیران در شرکت بیمه ما
| [PDF-FA] | [XML] |

یکپارچه سازی اولویت‌های ذهنی و اطلاعات عینی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره
یکپارچه سازی اولویت‌های ذهنی و اطلاعات عینی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره
| [PDF-FA] | [XML] |

تعریف حاکمیت شرکتی، ابعاد و زوایا و نسبت آن با مدیریت ریسک
تعریف حاکمیت شرکتی، ابعاد و زوایا و نسبت آن با مدیریت ریسک
| [PDF-FA] | [XML] |

ارزیابی و رتبه بندی نقش قابلیت‌های بازاریابی صادراتی بر روی عملکرد صادرات با تاکید بر نقش تعدیل کننده رقابت‌های ناکارآمد (مورد مطالعه: شرکت پگاه آدربایجان)
ارزیابی و رتبه بندی نقش قابلیت‌های بازاریابی صادراتی بر روی عملکرد صادرات با تاکید بر نقش تعدیل کننده رقابت‌های ناکارآمد (مورد مطالعه: شرکت پگاه آدربایجان)
| [PDF-FA] | [XML] |

بازتاب رهبری تحولی در سازمان
بازتاب رهبری تحولی در سازمان
| [PDF-FA] | [XML] |

بررسي رابطه مولفه هاي مديريت زمان و ارتقاء كارايي كاركنان دانشگاه شيراز
بررسي رابطه مولفه هاي مديريت زمان و ارتقاء كارايي كاركنان دانشگاه شيراز
| [PDF-FA] | [XML] |

تاثیر استراتژِی بازاریابی سبز بر عملکرد کسب و کار در صنعت خودرو (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)
تاثیر استراتژِی بازاریابی سبز بر عملکرد کسب و کار در صنعت خودرو (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)
| [PDF-FA] | [XML] |

بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی گردشگران با تاکید بر عوامل سازمانی و خدماتی (مطالعه موردی: جاذبه‌های گردشگری سنندج)
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی گردشگران با تاکید بر عوامل سازمانی و خدماتی (مطالعه موردی: جاذبه‌های گردشگری سنندج)
| [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles