بررسی تاثیر خود هویتی سبز بر قصد خرید با نقش میانجی ارزش ادراک شده (مورد مطالعه: مشتریان محصولات پلاستیکی در عراق)
بررسی تأثیر فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر عملکرد آتی مشتری با تأکید بر نقش ارزش ویژه مشتری و نیت وفاداری وی
مدلسازی مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنعت سیالات حفاری نفت و گاز و بررسی اثر آن بر میزان بهرهوری عملیاتی، بهرهوری رابطهای، رضایت شغلی و عملکرد سازمان به روش PLS
بررسی رابطه مدیریت منابع انسانی تعهد محور و انعطاف¬پذیری منابع سازمانی (مطالعه موردی، سازمان تامین اجتماعی تهران)
اثر متقابل رفتارهای رهبری استراتژیک و فرهنگ سازمانی بر همسویی استراتژیک سیستمهای اطلاعاتی کسب وکار(IS-Business) و همگونسازی سیستمهای سازمانی (مورد مطالعه: شرکتهای صنعتی بغداد)
اثرات جهتگیری بازاریابی دیجیتالی بر عملکرد استراتژیک تجارت و نقش واسطهای اعتماد الکترونیکی(مورد مطالعه:فروشگاههای اینترنتی لوازم دیجیتالی در عراق)