 
                         بررسی تاثیر بازنگری ادراک مشتریان از کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری (مطالعه موردی: مشتریان بانک مهر اقتصاد نیشابور)
                        بررسی تاثیر بازنگری ادراک مشتریان از کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری (مطالعه موردی: مشتریان بانک مهر اقتصاد نیشابور)
                        
                        
                        
                         
                         بررسی تاثير استراتژیهای توسعه نیروی انسانی بر دانش محوری  کارکنان اداره کل ثبت و اسناد استان آذربایجان شرقی
                        بررسی تاثير استراتژیهای توسعه نیروی انسانی بر دانش محوری  کارکنان اداره کل ثبت و اسناد استان آذربایجان شرقی
                        
                        
                        
                         
                         بررسی تحلیلی رابطه سلامت سازمانی تامین اجتماعی اداره کل آذربایجان شرقی  با میزان استفاده از سیستمهای اطلاعاتی مدیریت
                        بررسی تحلیلی رابطه سلامت سازمانی تامین اجتماعی اداره کل آذربایجان شرقی  با میزان استفاده از سیستمهای اطلاعاتی مدیریت
                        
                        
                        
                         
                         بررسی تأثیر و نقش فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد سازمانی با استفاده از الگوی BSC (مطالعه موردی: سازمان فنی و حرفهای استان خراسان رضوی)
                        بررسی تأثیر و نقش فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد سازمانی با استفاده از الگوی BSC (مطالعه موردی: سازمان فنی و حرفهای استان خراسان رضوی)
                        
                        
                        
                         
                         شناسایی و تبیین جایگاه و میزان تاثیرگذاری مدیریت حمایتی و استقرار مناسب کارکنان با مولفههای تغییر سازمانی در میان کارکنان بانک قوامین
                        شناسایی و تبیین جایگاه و میزان تاثیرگذاری مدیریت حمایتی و استقرار مناسب کارکنان با مولفههای تغییر سازمانی در میان کارکنان بانک قوامین