 
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) بررسی تاثیر خود هویتی سبز بر قصد خرید با نقش میانجی ارزش ادراک شده (مورد مطالعه: مشتریان محصولات پلاستیکی در عراق)
                        بررسی تاثیر خود هویتی سبز بر قصد خرید با نقش میانجی ارزش ادراک شده (مورد مطالعه: مشتریان محصولات پلاستیکی در عراق)
                        
                        
                        
                         
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) بررسی تأثیر فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر عملکرد آتی مشتری با  تأکید بر  نقش ارزش ویژه مشتری و نیت وفاداری وی
                        بررسی تأثیر فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر عملکرد آتی مشتری با  تأکید بر  نقش ارزش ویژه مشتری و نیت وفاداری وی
                        
                        
                        
                         
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) مدلسازی مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنعت سیالات حفاری نفت و گاز و بررسی اثر آن بر میزان بهرهوری عملیاتی، بهرهوری رابطهای، رضایت شغلی و عملکرد سازمان به روش PLS
                        مدلسازی مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنعت سیالات حفاری نفت و گاز و بررسی اثر آن بر میزان بهرهوری عملیاتی، بهرهوری رابطهای، رضایت شغلی و عملکرد سازمان به روش PLS
                        
                        
                        
                         
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) بررسی رابطه مدیریت منابع انسانی تعهد محور و انعطاف¬پذیری منابع سازمانی (مطالعه موردی، سازمان تامین اجتماعی تهران)
                        بررسی رابطه مدیریت منابع انسانی تعهد محور و انعطاف¬پذیری منابع سازمانی (مطالعه موردی، سازمان تامین اجتماعی تهران)
                        
                        
                        
                         
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) اثر متقابل رفتارهای رهبری استراتژیک و فرهنگ سازمانی بر همسویی استراتژیک سیستمهای  اطلاعاتی  کسب وکار(IS-Business) و همگونسازی سیستمهای سازمانی (مورد مطالعه: شرکتهای صنعتی بغداد)
                        اثر متقابل رفتارهای رهبری استراتژیک و فرهنگ سازمانی بر همسویی استراتژیک سیستمهای  اطلاعاتی  کسب وکار(IS-Business) و همگونسازی سیستمهای سازمانی (مورد مطالعه: شرکتهای صنعتی بغداد)
                        
                        
                        
                         
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) اثرات جهتگیری بازاریابی دیجیتالی بر عملکرد استراتژیک تجارت و نقش واسطهای  اعتماد الکترونیکی(مورد مطالعه:فروشگاههای اینترنتی لوازم دیجیتالی در عراق)
                        اثرات جهتگیری بازاریابی دیجیتالی بر عملکرد استراتژیک تجارت و نقش واسطهای  اعتماد الکترونیکی(مورد مطالعه:فروشگاههای اینترنتی لوازم دیجیتالی در عراق)