پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
دوره 2، شماره 11 - ( شماره 11 ، دوره اول ، سال دوم ، بهار 1398 1398 )
تاثیر 4 متغیر، رضایت مشتری، اعتماد، قطعیت و تبلیغات کلامی مثبت بر قصد خرید مجدد پهنای باند
ص. 5-1
چکیده
(55 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(117 دریافت)
بررسی ریسک های کیفیت و قیمت بر ارزیابی پس از خرید در فروشگاه های اینترنتی
ص. 5-1
چکیده
(40 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(36 دریافت)
مدیریت و حکمرانی در اسلام از منظر نهج البلاغه
ص. 5-1
چکیده
(67 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1077 دریافت)
ارزیابی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر وفاداری مشتريان (بانكهاي سپه استان آذربایجان غربي)
ص. 5-1
چکیده
(67 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(330 دریافت)
تأثیر جو و فرهنگ سازمانی بر تعهد سازمانی با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی
ص. 5-1
چکیده
(49 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(254 دریافت)
بررسی رابطه بین بهرهوری و آموزش کارکنان در شرکت برق
ص. 5-1
چکیده
(45 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(121 دریافت)
ارتباط بین مدیریت دانش و ابعاد توانمند سازی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خراسان شمالی
ص. 5-1
چکیده
(56 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(38 دریافت)
بررسی ارتباط سبک مدیریت با رفتارهای انحرافی کارکنان و میل به ترک خدمت در سازمان آموزش و پرورش استان مازندران
ص. 5-1
چکیده
(40 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(67 دریافت)
تاثیر تسهیم دانش بر عملکرد مالی با نقش واسط استراتژی نوآوری
ص. 5-1
چکیده
(55 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(22 دریافت)
عوامل مؤثر بر وقفه مالیاتی در بخش مالیات بر ارزش افزوده
ص. 5-1
چکیده
(43 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(28 دریافت)
بررسی رابطه بین استراتژی سازمان با عملکرد کلی سازمان با توجه به نقش میانجی خط مشی مدیریت منابع انسانی در شعب مختلف بیمه پاسارگاد در تهران
ص. 5-1
چکیده
(47 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(44 دریافت)
خلاق کیست خلاقیت چیست؟ (افزایش Iq)
ص. 5-1
چکیده
(64 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(315 دریافت)
رابطهی بین سیستمهای اطلاعات مدیریت و عملکرد شرکت
ص. 5-1
چکیده
(48 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(28 دریافت)
بررسی رابطه بین اعتماد کارکنان نسبت به سازمان و اخلاق حرفه ای با تعهد سازمانی (مطالعه موردی: آموزشکدههای فنی و حرفهای استان گلستان)
ص. 5-1
چکیده
(60 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(256 دریافت)
سنجش تاثیر تفکر سیستمی و سازمانی بر عملکرد مدیران در شرکت بیمه ما
ص. 5-1
چکیده
(70 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(144 دریافت)
یکپارچه سازی اولویتهای ذهنی و اطلاعات عینی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره
ص. 5-1
چکیده
(67 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(42 دریافت)
تعریف حاکمیت شرکتی، ابعاد و زوایا و نسبت آن با مدیریت ریسک
ص. 5-1
چکیده
(65 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(284 دریافت)
ارزیابی و رتبه بندی نقش قابلیتهای بازاریابی صادراتی بر روی عملکرد صادرات با تاکید بر نقش تعدیل کننده رقابتهای ناکارآمد (مورد مطالعه: شرکت پگاه آدربایجان)
ص. 5-1
چکیده
(57 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(155 دریافت)
بازتاب رهبری تحولی در سازمان
ص. 5-1
چکیده
(31 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(35 دریافت)
بررسي رابطه مولفه هاي مديريت زمان و ارتقاء كارايي كاركنان دانشگاه شيراز
ص. 5-1
چکیده
(75 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(32 دریافت)
تاثیر استراتژِی بازاریابی سبز بر عملکرد کسب و کار در صنعت خودرو (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)
ص. 5-1
چکیده
(79 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(124 دریافت)
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی گردشگران با تاکید بر عوامل سازمانی و خدماتی (مطالعه موردی: جاذبههای گردشگری سنندج)
ص. 5-1
چکیده
(35 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(83 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS